Ocean Beach - Reisverslag uit Waimarama, Nieuw Zeeland van Marcelli Brouwer - WaarBenJij.nu Ocean Beach - Reisverslag uit Waimarama, Nieuw Zeeland van Marcelli Brouwer - WaarBenJij.nu

Ocean Beach

Door: Marcelli

Blijf op de hoogte en volg Marcelli

23 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Waimarama

23 januari.

Uitstapje gemaakt naar de MARAETOTARA FALL,S .
Zelfs met een paar glazen wijn op, krijg je het nog niet uitgesproken. Geloof me maar, we hebben het geprobeerd.
Ook weer geweldig mooi, maar toch zijn de watervallen van Herisson nog steeds de mooiste Annelies en Jaap.
Maar ja, daar zit ook een heel ander verhaal aan vast met ook weer prachtige herinneringen, die in ons hart eeuwig bewaard blijven.

Na de middag nog heerlijk even naar het strand.
Via een weg , welke Lang’s de Tuki Tuki river liep, hiernaartoe gereden.

In de late na middag toch nog maar even wat huishoudelijke karweitjes verricht, zoals het wassen van onze kleding, zodat alles weer lekker fris in de koffers kan.
Morgen vertrekken we naar Wellington. Daar verblijven we nog 2 dagen en dan gaan we afscheid nemen van dit luxe leventje.
In Christchurch staat onze campertjes al op ons te wachten.
We hebben er zin in!.......

• 24 Januari 2018 - 12:42

Martien:

Wat een mooie vakantie in een bijzonder land. Een leuk reisverslag voor de thuisblijvers. In ons kikkerlandje is het grauw en grijs. Jullie zijn nu te benijden en geniet er maar van.

• 26 Januari 2018 - 08:40

Annelies:

Haha jaaa sommige herinneringen zitten voor eeuwig in je hart en daarvan is Herisson er zeker een van! Dat waren mooie tijden, de vakanties met onze kinderen!
    NZ Zal ook een plekje veroveren in jullie hart net als het bij ons heeft gedaan!
    Als je straks in de omgeving van Haas rijdt moet je hopen dat het regent dat het giet! Dan zie je watervallen overal om je heen! Hihi, echt waar, ook gietende regen is geweldig in NZ!
    Mss overdrijf ik nu....nee toch niet...X